Passer au contenu principal
Si vous continuez à consulter ce site web, vous acceptez nos politiques :
  • Politique « conditions d'utilisation »
  • Politique de confidentialité
Continuer
x
Campus RÉCIT
  • Accueil
  • Formations
  • Évènements à venir
  • Plus
Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (Canada) ‎(fr_ca)‎
English ‎(en)‎ Français (Canada) ‎(fr_ca)‎
Vous n'êtes pas connecté(e)
Connexion
Campus RÉCIT
Accueil Formations Évènements à venir

  • Journal des modifications
  • HERE ARE THE DESCRIPTIONS OF THE BADGE YOU COULD E...
  • Introduction
  • If you wish to have access to all the features...

  • Welcome to Planning the Integration of Technology in ESL

  • 1.1 Myths and Facts About Teaching With Technologies
  • 1.2 Context and Environment

  • 2.3 Learning Intention Part 2

  • 3.1 Different Web Tools for Different Intentions Video
  • 3.2 Three Phases of the Pedagogical Act and Tools
  • Option 1: Using a Collaborative Word Wall - Padlet and Digipad
  • Option 2: Using Interactive Videos - EdPuzzle
  • Option 3: Using Digital Flashcards - Quizlet
  • Option 4: Checking for Understanding - Wooclap
  • Option 5: Creating Videos - Canva
  • Option 6: Creating Media Messages - PosterMyWall and Canva
  • Option 7: Creating Online Books/Comic Strips - Book Creator
  • Option 8: Using Video Response - Flip (previously Flipgrid)

  • Challenge - Padlet / Digipad
  • Challenge - Edpuzzle
  • Challenge - Canva (Video)
  • Challenge - Wooclap
  • 4.3 Activity 2: Challenge Yourself

  • 5.2 Teaching Strategies
  • 5.3 Other Resources

    • 7.1 Reflection About Your Experience

    • Additional Tools and Resources

    Vous n’êtes pas connecté·e à votre compte. Connectez-vous

    1. Accueil
    2. Formations
    3. Langues
    4. Autoformations
    5. Planning-ESL
    6. Additional Tools and Resources
    7. Participant Booklet - Context and Environment

    Planning the Integration of Technology in ESL

    Participant Booklet - Context and Environment

    Conditions d’achèvement

    PB

    Introduction